PROVOZNÍ ŘÁD HOTELU PRO PSY DALMOND
Revoluční 459,Kostelec na Hané ,798 41
Objednávání hotelu a školky
KvůlI souhlasu GDPR je nutné předběžné rezervace hotelu zasílat vždy přes objednávkový formulář na našich webových stránkách
www.skolkapsu.webnode.cz a v čase kdy vyřizuji rezervace Vám budou potvrzeny,návštěvy školky lze objednávat ideálně přes sms v
pracovních dnech 8-18h.,na následující den objednávejte školku nejpozději do 12:00 kvůli plánování výcviku a vycházek,jakmile
mohu,ihned potvrdím ,není v mých silách sledovat neustále telefon,neobjednávejte již na messengru ,viberu,whats up,tam jsem
spíše vyjímečně a nemohu sledovat vše,navíc k tomu budu mít vyhrazenu jen určitou dobu,po kterou budu rezervace řešit,je to v
zájmu Vašich pejsků a dostatku nerušeného času jen pro ně.
Povinné očkování a ošetření psa
Hotel ubytovává pouze psy s náležitým očkováním, které je majitel psa povinnen prokázat platným
očkovácím průkazem :základní očkování:PSINKA,PARVOVIRÓZA,INFEKČNÍ ZÁNĚT JATER,VZTEKLINA a
OČKOVÁNÍ PROTI PSINCOVÉMU KAŠLI - NOBIVAC KC -NAVÍC !!! - NUTNO ŽÁDAT U VETERINÁŘE
V ZÁKLADNÍM OČKOVÁNÍ JE POUZE ČÁST ,Z NAŠICH ZKUŠENOSTÍ VÍME,ŽE ZÁKLADNÍ OČKOVÁNÍ PŘI NÁKAZE NENÍ POSTAČUJÍCÍ .
Před nástupem na hotel musí být pes včas zbaven vnějších a vnitřních parazitů,zaznamenané v očkovacím průkaze ,
nemá -li ,dostane antiparazitikum zde ihned při nástupu a bude připočteno k cene ubytování,bez tohoto ošetření psy nepřijímáme !
Pes nesmí jevit příznaky infekčních onemocnění.
Pokud bere pes jakékoliv léky,je majitel psa povinen tuto skutečnost oznámit již při rezervaci a
při nástupu doložit důvod užívání léků a zprávu od veterinárního lékaře (kromě léků na alergie a vitamíny).
Po dobu zdravotních obtíží nedávejte psy do školky ani hotelu,přijímáme psy zdravé,neinfekční.
V případě,že pes není zdravý nebo nemá povinné očkování, provozovatel si vyhrazuje právo psa na hotel nepřijmout.
V případě zjištění zdravotních problémů u psa během pobytu, zajistí provozovatel potřebné ošetření u veterináře - veškeré ošetření,očkování,lékařskou péči a dozor zde v hotelu zajišťuje Mvdr.Radoslav Bartoš
Náklady s tím spojené budou naúčtované majiteli psa v plné výši.
V PŘÍPADĚ,ŽE CHCE MAJITEL UBYTOVAT PSA,KTERÝ JE JIŽ V LÉČENÍ-ATB,ÚRAZ,NEVOLNOST ,POPŘ. STAV VYŽADUJÍCÍ OŠETŘENÍ,BUDE O TĚCHTO SKUTEČNOSTECH HOTEL INFORMOVÁN PŘEDEM A DOHODNUTO ZDA MŮŽE PES NASTOUPIT ČI NIKOLI,V OPAČNÉM PŘÍPADĚ SI HOTEL VYHRAZUJE PRÁVO PSA NEPŘIJMOUT A ZÁLOHA NA UBYTOVÁNÍ NEVRATNĚ PROPADÁ.
Příjem a výdej psů
Na základě objednáného ubytování je hotel povinen ubytovat psa nejdříve v 8:00
a nejpozději do 9:00 a vyzvednout psa nejdříve v 17:00 ( NEDĚLE 17:30) nejpozději do 18:00 .
Jiný čas ubytování a vyzvednutí psa je možný pouze na základě písemné dohody s provozovatelem
hotelu e-mailem nebo v sms alespoň 1 den předem.
Dodržení sjednaného času příjezdu/odjezdu je nutné z provozních důvodů.
Rezervace ubytování
Psy přijímáme do hotelu pouze po předběžné rezervaci.
Rezervace ubytování se považuje za potvrzenou při úhradě rezervačního
poplatku ve výši 500 Kč /pobyt nad 3 dny /pes(kočka). Rezervační poplatek musíbýt uhrazen předem.
Forma úhrady je možná v hotovosti v hotelu, nebo převodem na účet provozovatele 14 dnů po sjednané
rezervaci, nejpozději však 30 dnů před plánovaným pobytem psa v hotelu. Není - li uhrazena rezervační záloha,
není rezervace považována za závaznou, provozovatel není povinen garantovat volné místo a to bude nabídnuto dalšímu zájemci.
Storno poplatky
Při včasném zrušení rezervace (více než 30 dnů před nástupem na hotel) se rezervační poplatek se vrací v plné vyšší.
Zrušení rezervace 29 -14 dnů před nástupem - storno poplatek 50% zálohy. 14 dnů a méně - storno poplatek 100% zálohy.
Pobyt a změny délky pobytu
Psí host užívá místo v hotelu po dobu, kterou si majitel sjednal s hotelem. Nejpozději však do 18:00 posledního dne ubytování,
pokud nebylo sjednáno jinak. Nedodrží-li majitel psa tuto lhůtu,hotel mu může účtovat pobyt za následující den.
Požádá-li majitel psa během jeho pobytu provozovatele o prodloužení ,dohodnou se na prodloužení pokud je volné místo.
Příjem a vyzvedávání psů
Pro příjem a vyzvedávání je vyhrazen.V této době jsou ostatní pejsci na pokojích a personál se může plně věnovat příjmu či výdeji pejska.
Psy pokud možno nenecháváme samotné a příjem či výdej v jinou než stanovenou dobu narušuje poklidné venčení, probíhajícívýcvik,
podávání léků, krmení, nebo přípravu pejsků na spánek. V případě, že je nezbytné pejska přivézt či vyzvednout v jinou, než
stanovenou dobu, je třeba dohodnout vše s předstihem. Mimořádný příjem a výdej je zpoplatněn dle platného ceníku hotelu.
Platba za pobyt
Úklid a vybavení pokojů
Během pobytu psa se mění deky a prostěradla na pokojích dle potřeby, minimálně však jednou týdně. Výměna vody a krmení se
provádí miniimálně dvakrát denně, pokud nebylo sjednáno jinak.Úklid pokojů se provádí denně. Po odchodu psů se pokoj kompletně uklidí
a vydezinfikuje a ošetří přípravky na hubení bakterií a virů. Pokud majitel psa má během ubytování nějaká opodstatněnápřání nebo stížnosti,
může oslovit příslušný hotelový personál, který vyvine maximální snahu, aby přání vyhověl.
Služby mimo ubytovacích
Služby,mimo ubytování, se sjednávají dopředu. V případě, že nebude možné sjednanou více
službu poskytnout, provozovatel si ponechává právo odstoupit od dohody na sjednané více služby.
Bezpečnostní upozornění
Nevstupujte bez vyzvání na pozemek hotelu,vyčkejte po zazvonění na náš příchod,pejsek musí být vždy na vodítku,
často může být puštěný pes venku,kterého nemusíte od brány vidět.
V prostorách hotelu, výbězích a přilehlém areálu není vhodné nechávat bez dozoru dospělé osoby děti .
Návštěvníci hotelu mohou využívat k parkování přilehlé parkoviště s vědomím, že není hlídaný a hotel neodpovídá
za případné ztráty či škody způsobené na zaparkovaném vozidle klienta.
Hotel neodpovídá za předměty ponechané bez dozoru ve vozidle.
Poskytování informací během ubytování
Fotografie a videa Vašich miláčků můžete sledovat na facebooku HOTEL A ŠKOLKA PRO PSY KOSTELEC NA HANÉ ,
aby jste věděli, jak s pejskovi daří.Poskytování informací formou telefonátu, e-mailu nebo SMS není běžnou součástí
průběhu ubytování psa a provozovatel si vyhrazuje právo poskytovat informace tímto nadstandartním způsobem pouze
dle aktuální situace.
Podmínky chování psa
Do hotelu přijímáme přednostně 100% nekonfliktní - socializované psy, kteří nejsou agresivní vůči lidem a nemají problémy
v kolektivu ostatních psů (malých ani velkých plemen). S pejskem musí být možné bez problémů manipulovat (venčení, úklid pokoje,
úprava postýlky nebo pelíšku,krmení, výměna vody, podávání léků, čištění očí, oušek apod.) Nesmí si vynucovat pozornost jiných psů.
Nepokouší se ostatní psy/feny nakrývat, nesmí být konfliktní vůči psům opačného pohlaví a to z žádného důvodu.
Okamžité ukončení pobytu
Pes, který se projevuje opakovaně a neústupně agresivně vůči lidem, bude předán zpět majiteli.Majitel psa je povinen při příjmu
uvést pravdivě veškeré informace ohledně chování psa,upozornitna případná rizika a dále je povinen uvést kontaktní osobu,
která může psa převzít v případě, že bude nutnéukončit pobyt psa a majitel se v tu dobu pohybuje v zahraničí,nebo nemůže z jiného důvodu
pro psa neprodleně přijet. V případě, že pes napadne a zraní jiného psa nebo personál,budou následně výdaje s tím spojené majiteli naúčtovány vplné výši.
Zkušební pobyt
Pro posouzení, zda je pejsek správně socializovaný a také pro posouzení, zda bude pes pobyt zvládat, je vhodný předchozí
zkušební pobyt minimálně na dva dny s přenocováním. Pes se seznámí krátce s novým prostředím, režimem dne a personálem a
delší pobyt pak zvládá bez větších problémů. Doporučená doba zkušebního pobytu je 14 dní až týden před plánovaným pobytem.
Zkušební pobyt je zpoplatněn dle platného ceníku hotelu.
Provozovatel si vyhrazuje právo psa do hotelu nepřijmout.
Provozovatel si vyhrazuje právo použít na psa v případě potřeby náhubek.
Zkušební pobyt malých plemen a zcela nekonfliktních psů je na zvážení majitele.
Harmonogram dne ubytovaných psů
Každý den v hotelu se řídí časovým harmonogramem nebo-li denním režimem, který upravuje časy venčení,aktivit,
péče, hygieny,výcviku, odpočinku, krmení a spaní, ale také dobu návštěv,prohlídek hotelu,příjmů a vyzvedávání psů.
Harmonogram jepřipraven na základě odborných znalostí péče o psy a potřebpsů. Slouží především k rychlé adaptaci psa
na nové prostředí a nové lidi, dále k zajištění soukromí a odpočinku, dostatkuaktivit a uspokojení potřeb každého psího klienta.
Výjimky v harmonogramu dne
V případě, že se během pobytu ukáže, že pejsek není plně socializovaný vztahují se na něho podmínky uvedené v článku Příjem nesocializovaného psa.
Koupání a péče o srst
Naši psí klienti si v průběhu dne užívají naplno pobyt na zahradě s ostatními pejsky a k tomu patří oblíbené válecí hrátky vtrávě apod.
Je tedy běžné, že se pejsek ušpiní a zacuchá.Pro psa je možné objednat k pobytu koupání a česání. Tyto služby nejsou zahrnuty v ceně ubytování,
je třeba je předem objednat a jsou zpoplatněny dle platného ceníku hotelu. Pro péčio srst používáme výhradně kvalitní a osvědčenou kosmetiku
dle potřeb jednotlivých plemen psů, vyjímkou jsou alergici,kterým jemožné přinést speciální přípravky.